Sevdiginiz Güzel Sözleri arayınız. !

Feda Sohbet

Feda Sohbet
Sohbet İçin Tıkla

Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Şarkısı Sözleri, Şarkı Sözü, Dinle, İndir

Sayfamızda Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Mp3 Dinle, Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim İndir, Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Şarkısının Sözlerini Oku, Youtube Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Dinle yer alıyor:
http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2016/03/oktay-gurturk-ask-cicegim-sarkisi-sozleri.html

Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü

Üzmedim, seni bir gün kırmadım
Hiç bir gün günahını almadım
Allah’ım bu nasıl şey bende anlamadım
Yıkıldım sessiz gidişine
Üzmedim, seni bir gün kırmadım
Hiç bir gün günahını almadım
Allah’ım bu nasıl şey bende anlamadım
Yıkıldım sessiz gidişine
Yok yere gittin canımın içiydin sevdam gözbebeğim
Hazana uydun beni niye vurdun
Aşkım aşk çiçeğim
Yok yere gittin canımın içiydin sevdam gözbebeğim
Hazana uydun beni niye vurdun
Aşkım aşk çiçeğim

Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Mp3 Dinle Youtube, İndir 

Share this article :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011-2013. Güzel Sözler,2016 Aşk Sözleri,Damar Sözler,2017 Facebook Sözler,Tevgili Sözler, - Güzel Sözler | Facebook Sözleri | Twitter Sözleri | Güzel Söz Yorumları | Güzel Sözlerimiz | Astroloji