Sevdiginiz Güzel Sözleri arayınız. !

Feda Sohbet

Feda Sohbet
Sohbet İçin Tıkla

Buray- Sen Sevdamısın Şarkı Sözleri, Sen Sevdamısın Sözü İndir, Dinle

 Bir Şişe Aşk isimli albümüyle müzik camiasında dinlenme rekorları kıran Buray'ın Sen Sevdamısın şarkısının sözlerini sizinle paylaşıyoruz. Sayfada Buray- Sen Sevdamısın sözlerini bulabilirsiniz. Buray Sen Sevdamısın Dinle, İndir, Buray Sen Sevdamısın Şarkısının Güzel Sözleri Paylaş, Oku:
http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2016/03/buray-sen-sevdamisin-sarki-sozleri.html

Buray- Sen Sevdamısın Sözleri, Şarkı Sözleri İndir

Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağolsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan

Buray- Sen Sevdamısın Youtube- Dinle- Sen Sevdamısın İndir
Share this article :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011-2013. Güzel Sözler,2016 Aşk Sözleri,Damar Sözler,2017 Facebook Sözler,Tevgili Sözler, - Güzel Sözler | Facebook Sözleri | Twitter Sözleri | Güzel Söz Yorumları | Güzel Sözlerimiz | Astroloji