Sevdiginiz Güzel Sözleri arayınız. !

Feda Sohbet

Feda Sohbet
Sohbet İçin Tıkla

Aldatma Mesajları, Kısa Aldatma Mesajları 2016

Sana harcadığım zamana lanet olsun, verdiğim değer haram olsun.
Ne aldatmak yakışır bana ne de aldatılmak yakışır benliğime.
Beni seni ihanet için, aldatmak için sevmedim. Seni bütün ihanetlerden, adiliklerden korumak için sevdim aşkım.
Aldatılmak varsa aşkta, bütün ihanetler başlar yavaşça.
Ben aldatılsam da gururumla çıktım yola, sen beni aldatsan da gururun ayaklarımın altında.
Kır kalbimi gönlün olsun, al her şeyim senin olsun. Şimdi başka kollardayım, bu da sana “kapak olsun.”
Hayatta kimse için ağlamaya değmez. Ağlamaya değenler zaten ağlatmaz. Bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki gözyaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın.
Hayatta kimseye değerinden fazla değer verme! Çünkü hayat acımasızdır, insanlar ikiyüzlü.
Fazla değer vermeyeceksin karşındakine, güvenip ihanet ettirmeyeceksin kendine!
Bakma artık arkana yolun açık, adın ihanet olsun.
Aldatılacak kadar üzmedim ki seni, nefret edecek kadar aldattın beni!
Her şeyden vazgeçtim.  Sen beni aldattın ya işte ben şimdi bittim.
Sevmiştim gönülden ben terk edildim, mutluluk görmeden tükendim, bittim. Ölmeden ölmeyi ben kabul ettim
Kenardan ben geçeyim yol senin olsun. Ben zehir içeyim su senin olsun. Bir tane sevgili bulmuşsun, hayırlı olsun. Bir tanede bende var, haberin olsun.

Share this article :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011-2013. Güzel Sözler,2016 Aşk Sözleri,Damar Sözler,2017 Facebook Sözler,Tevgili Sözler, - Güzel Sözler | Facebook Sözleri | Twitter Sözleri | Güzel Söz Yorumları | Güzel Sözlerimiz | Astroloji