Sevdiginiz Güzel Sözleri arayınız. !

Feda Sohbet

Feda Sohbet
Sohbet İçin Tıkla

Tebihle İlgili Güzel Sözler

Tesbih ile ilgili güzel sözler içeren güzel sözler sayfasından  en güzel tesbihle ilgili sözlere, tesbihli racon sözler, delikanlı tesbih sözleri, ağır abi tesbih ile ilgili sözler, tesbihle ilgili yazılar, hayatı tesbih yapmışı sözlerini , tesbihle ilgili sözler facebook paylaşabilirsin.

http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2016/02/tebihle-ilgili-guzel-sozler.html

Arzı ve bütün nücum ve şümusu tesbih taneleri gibi kaldıracak ve çevirecek kuvvetli bir ele mâlik olmayan kimse, kâinatta dava-yı halk ve iddia-yı icad edemez. Zira her şey, her şeyle bağlıdır.

Mafyada silahımı karakolda resmimi ceza evinde ismimi bu alemde tesbihimi bıraktım ama seni asla bırakamadım.

Takım elbisemi giyerim serseridir benim ismim, tesbihim elimde http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2016/02/tebihle-ilgili-guzel-sozler.html sözlerim dilimde, en delikanlı adama öğrettim kendimi.


Kırdı, darağacına tesbihim asıldı, sevmek bu kadar suçsa beni asın razıyım.


Biz mersedeslerle gezip gözlüklerle şekil yapmayız, biz tesbiğle gezer takım elbisemizle havamızı basarız.

Hayatı Tesbih Yapmışım 

Aşkdan ölen tekrar ölmez diyorlar
Kırılan kalp tekrar sevmez diyorlar
O gitti bir daha gelmez diyorlar
Söylesene Söyle İnanayım mı ?
Söylesene Söyle İnanayım mı ?


Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum


Akan gözyaşımı kurut diyorlar
Coştu deli gönlüm durult diyorlar
Unut artık onu unut diyorlar
Söylesene Söyle İnanayım mı ?
Söylesene Söyle İnanayım mı ?


Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum

Gönlüme dikili mezar taşına
Beklme yazdırdım boşu boşuna
Sevmemiş diyorlar Allah aşkına
Söylesene Söyle İnanayım mı ?
Söylesene Söyle İnanayım mı ?


Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum


Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Share this article :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011-2013. Güzel Sözler,2016 Aşk Sözleri,Damar Sözler,2017 Facebook Sözler,Tevgili Sözler, - Güzel Sözler | Facebook Sözleri | Twitter Sözleri | Güzel Söz Yorumları | Güzel Sözlerimiz | Astroloji