Sevdiginiz Güzel Sözleri arayınız. !

Feda Sohbet

Feda Sohbet
Sohbet İçin Tıkla

ANLAMLI KISA SÖZLER




  • Acı veriyorsa geçmiş; geçmemiş demektir.
  • Biliyorum imkânsız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime… Çünkü yüreğim seni çok sevdi…
  • Sevmek için yürek, sürdürmek için emek gerek…
  • Birini kötülemeye çalışırsan asla amacına ulaşamazsın. Çünkü başkasına sürmek istediğin çamura önce kendin bulanırsın.
  • Güzeli güzel yapan edeptir, edep ise güzeli sevmeye sebeptir…
  • Aşk öpüşmekten dudakları morarana değil seni seviyorum derken yanakları kızarana yakışır.
  • Allah de ve sus! Başka hiçbir şey söylemeye değmez.
  • Başın sıkıştığında değil; sevdiğini anlayıp, mutlu olmayı istediğinde gel ki; ömrümü uğruna harcayayım…
  • Herkes bir yaşam seçer ve seçtiği yaşamın bedelini öder…
  • Eğer aşk nasıl biteceği bilinmeyen yarım yamalak bir cümleyse hayatında; uzatmaya gerek yok, noktayı koyup bitirmeli aslında.
  • Eğer bir kadın yürekten ağlıyorsa, ağlatan onun kalbine ulaşmış demektir.
  • Bilir misin ne zordur severek yaşamak. Ona benimsin deyip sarılamamak. Ne zordur hep yakın hissedip aslında ondan uzak olmak…
  • Hayatınız kötü bir yola girmişse, unutmayın; direksiyondaki sizsiniz…
  • Bazen önemli olmamalı gidecek olan ya da gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden.
  • Bakmayın etrafımda çok insan dolandığına; sırılsıklam yalnızım aslında…
  • Su gibi akıp geçerdi hiç geçmeyecekmiş gibi duran zaman, beklemeye değecek olan gelecekse sonunda eğer…
  • Bazen arkasına dönüp bakması gerekir insanın; nerden geldiğini unutmaması için…
  • Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; bense hep arkandan ağladım…
  • Hayat, bir fotoğraf makinesi objektifi değil. Ne yazık ki; her karesinde gülemiyorsun…
  • Birine yardım etmek istiyorsan sakın bir büyüklük yapıp akıl verme, keza geriye kalan sana yetmeyebilir…
  • Fazla büyütme kendini, en fazla sevebildiğim kadarsın; dahası yok…
  • İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri a yoksa insan, büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri…
  • Kimsenin sevabını istemiyorum günaha sokmasınlar yeter ki.
  • Sığmadın içime sevgili, bu yürek bu şehir ve özünü bulduğun şu garip sevda sana dar geldi.
  • Seni hayallerine ulaştıracak en önemli şey, cesaretindir.
  • Vurdum hayatın dibine kadar, ama asıl sana vurmalıymışım yüreğimde acılar dinene kadar.
  • Olan hep çok sevene oluyor, sevilen ise egosunu tatmin ediyor.
  • İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş olurlar, anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle kardeş.
  • Ben seni niye engelliyeyim güzelim sen doğuştan engellisin!
  • Sana dair evde ne varsa her şeyi topladım. Son kez bir baktım. Bu sefer acıyı içime atamadım ve her şeyini yaktım!
  • Önemli olan medeni halinin bekâr olması değil. Bekâr halinin medeni olması…
  • Hadi, tut! İyi günde, kötü günde, hastalıkta ve sağlıkta, ölüm bizi ayırıncaya dek bırakma sakın ellerimi. Diyecek kimsem yok ki.
  • Kimsenin sevabını istemiyorum! Günaha sokmasınlar yeter ki.
  • Gözlerin ne kadar güzel olursa olsun edepli bakmasını bilmediği sürece bakışların sadece şeytan için önem arz eder.
  • Özlemek güzeldi seni, taki senin özlenmeyi hobi edindiğini anlayana kadar.
  • Bir şairin gözyaşı ağlatanın felaketi olurmuş. Ağlatanın arsızca gülmesi şairin şiirinde lanet bulurmuş.
  • Hiç kimsenin mecburi istikameti değilim, kimsede benim çıkmaz sokağım değil.
  • Defolu caddelerde ihraç fazlası kadınlarsa payına düşen; senden önce öpülmüş dudaklarda sana dair cümleler aramayacaksın.
  • Yanlış bildiğin yolda; herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda; tek başına yürü…
  • Hıçkırarak ağlayan bir kadının gözyaşları, ağlatan adamın başına geleceklerinin altına atılacak imzadır…
  • Dokunamadığın birini özlüyorsan, özlediğin kalbine dokunmuştur çoktan.
  • En sevdiğim hayallerimi en büyük kâbusa çevirenleri elbet en tatlı rüyalarından uyandıracağım.
  • Herkes pinokyo gibi insana dönüşme şansı bulamadı, kimileri hala odun kaldı.
  • Al senin olsun bende ne varsa, istemem mutluluğu senden uzaksa, olamam bu dünyada sensiz ceylan gözlüm. Ölürüm yaşayamam aşkın bana yasaksa!
  • Bakakaldım peşinden; ne gözümü alabildim, ne göze alabildim.
  • Erkek adam ağlamaz denir ya, tamamen yalan. Sakın inanma! Unutma ki, erkek adam ağlamayan değil, bir kadını ağlatmayandır aslında.
  • Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı ben o yâre doymadım doysun kara topraklar.
  • Kadınlar kendini güldüren erkekten hoşlanır sözü yalandır unutma. Çünkü kadınlar; sadece hoşlandıkları erkeklere gülerler aslında.




Share this article :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011-2013. Güzel Sözler,2016 Aşk Sözleri,Damar Sözler,2017 Facebook Sözler,Tevgili Sözler, - Güzel Sözler | Facebook Sözleri | Twitter Sözleri | Güzel Söz Yorumları | Güzel Sözlerimiz | Astroloji