Sevdiginiz Güzel Sözleri arayınız. !

Feda Sohbet

Feda Sohbet
Sohbet İçin Tıkla

İhanet Sözleri / Mesajlar / Yeni / 2016

Sayfamızda ihanet sözleri, ihanet mesajları, yeni ihanet sözleri, arkadaşa ihanet sözleri 2016, ihanet smsleri, etkili ihanet sözleri, en güzel ihanet mesajları, sevgiliye ihanet sözleri, dosta ihanet sözleri , vatana ihanet sözleri, facebook ihanet durum sözleri ve ihanetle ilgili sözler yer alıyor.
http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2016/01/ihanet-sozleri-mesajlar-yeni-2016.html
Yasanan her Seneyi Sana ihanetinin Bana wermis Oldugu Acilar Seklinde Yolluyorum Umarim Sende Benim yasadigim o ezik Duygulari omur boyunca yasarsin.

Olmayan Bir Sewdanin, Olmayacak Bir Hikayenin Yazilmamasi Gereken Kelimeleri Olmusuz Seninle.

Son Elwedayi kaldirmaz Ne Kalbim, ne de sana katlanmis Kalbim, hadi Cek Git Birak ihanetini bana Alistim yalan Asklara.

Gitsem uzaklarada ihanetin aklimda kalicak. unutmak istesemde her gozyasim beni aldatislarini hatirlatacak.

Yazlarin kisa Donustugu, Gunesin Yagmurlarla Dokuldugu Bir Hikaye Bizimki Adi IHANET.

Sana yeni bir Hayatta Bol ihanetli Mutlu Dakikalarinda Aldtilmanin werecegi Huznu Armagan Etmek istiyorum Sadece Benim yasadiklarimi Yasa ki Sende Anla Sewenin halini, ihanetin Cilesini.

Hayatimin tek Bahari Ol isterdim Sadece Seninle Yesil Umutlar icinde yasamak Seninle beyaz Bulutlarin ustunde hayallerimizi yakalamak isterdim, ihanetin surukledigi Karanlik Kuyularda bogulmak bize gore degildi.

her Gece Yildizlari izlerim Soguk Odamda we Her Gece Kayan Yildizlar Bir ihanetin daha imzasini atar Yasananlara.

Bir film gibi yasadik gulduk, agladik, sewdik ama sewilemedik hep yalanlar icinde sahte gulucuklerin kurbani olduk we her gulucukte ihanetin gelisini habersizce izledik simdi Aldatilanlar Sinifindayiz.

Ne Zaman Mutlu Bir Hayal Kursam O Hayaller Yagan Yagmurla Gidiyor, Ne Zaman Bir Gunese Baksam Gunes Her An Batacak Gibi Duruyor, Ne Zaman Mutlu Bir AsIk Gorsem Sonu ihanettir Biliyorum..

merhaba Diyerek Basladigimiz Ask Seruweni Elweda Diyerek Bitmek uzere Son Noktayi ihanetin Kalemi Yazicak we bu ask sayfasida Senin Sayende   http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2016/01/ihanet-sozleri-mesajlar-yeni-2016.html Kapanacak.

ihanet karaktersizligi gosteren bir olgudur insanin icinde.

Ölüm Bu kadar yakin olmamisti bana mutluluklar artik dokuluyor yawasca, bana biraktigin tek hatira kefenimin yanindaki ihanetin acisidir..

Ask 2 Kisiliktir, 3.’su ihanet Sebebidir.

Sen bana ihanet ettin mutlu oldun ben ise ihanetinle yalnizliklar icinde aglamayi ogrendim Mutlu ol simdi.

Gozyaslarim Durmaz Akar Su misali, kalbim Atmaz Oldu Yalnizlik Sonum Oldu En Kotusude hepsinin Adi ihanet Oldu.

Yasanan Anilarin hatrina ihaneti birakma bana, belki istesen sewerdin benim gibi kacis olmazdi sonun benim dunyamda, simdi biraktin gittin ihanetin acilariyla..

ihanetin Dikeni Sonunda Yakti Kalbimi, Mutlu ol yalanci Sewgili.

Ask Sewgi Cumleleriyle baslar, www.guzelsozlerfull.blogspot.com ihanetin werdigi sahte anilarla biter..

ihanet sewilmeyeni degil sadece sewenleri aglatir..

Bir Mutlulugun Gozyaslariyla Bulandigi tek Sondur ihanet..
Share this article :

+ yorum + 4 yorum

23 Ağustos 2018 11:46

en güzel aşk sözleri

22 Eylül 2018 05:49

güzel paylaşım teşekkürler

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011-2013. Güzel Sözler,2016 Aşk Sözleri,Damar Sözler,2017 Facebook Sözler,Tevgili Sözler, - Güzel Sözler | Facebook Sözleri | Twitter Sözleri | Güzel Söz Yorumları | Güzel Sözlerimiz | Astroloji