Sevdiginiz Güzel Sözleri arayınız. !

Feda Sohbet

Feda Sohbet
Sohbet İçin Tıkla

En Güzel Aşk Mektupları / Sevgiliye / Yeni / 2016

Sayfamızda sevgiliye yazılmış birbirinden güzel Aşk Mektupları yer almaktadır. Ayrıca En Güzel Aşk Mektupları 2016, Aşk Mektubu Oku Yeni , Hüzünlü Aşk Mektupları, Aşk Mektubu Kısa, Sevgiliye Aşk Mektubu, Çok Çok Güzel Aşk Mektubu,Kısa Aşk Mektupları, Uzun Aşk Mektubları, Etkili Aşk Mektupları, Son Mektup, Sevgiliye Duygusal Aşk Mektubu, Anlamlı Aşk Mektupları, Eşe Uzun Aşk Mektubu, Gönderilmemeiş Çok Güzel AŞk Mektupları, Romantik Aşk Mektubu oku...

 SENİ SEVİYORUM

aşk güzeldir... önce huzur verir,mutlu eder,içinde kelebekler uçurur,ayakların yere değmez... sonra yavaş yavaş acı vermeye başlar,o kelebekleri tek tek öldürür her kelebek öldüğünde sende ölürsün.Önceden huzur veren şey acı vermeye başlar,seni havalarda uçururken bir anda yere çarpar... kalbin kanar, ciddi yaralar alırsın.Huzur veren aşk bir anda bataklığa dönüşür.Ne kadar çırpınır ne kadar direnirsen o kadar batarsın.Ne kadar acı verirse versin,ne kadar öldürse de güzeldir.Yeniden doğmuş gibi olsan da yeniden ölürsün.     HER ŞEYE RAĞMEN SENİ SEVİYORUM!!!!

AŞK

Seni ilk gördüğümde aşık olmustum .Genclik cagimdin benim sevdim sevilmedim.Sevgiliydik 20 gün sürdü mutluluğum 20. Gün arkadaşların ögrenip dalga geçmişti ve sen bir saniye bile durmayıp ayrılmıştın bir saniye bile düşünmemiştin üstüne üstelik yalan söyledin unutamadığım var dedin.Yıktın gittin biz bittik ben bittim sen devam ettin hayatına bugun tam 3 yıl 20 gün oldu sen gideli ve ben bir adım dahi atmadım atmayacağımdan eminken gelsen sorsan gel diyecek kadar aptalım sana. Bitirdin beni sen önce ailem bitirdi beni sonra sen adam .Kokun hala burnumdayken hergün sosyal hesaplarına bakarken senin bunlardan haberinin olmamasıda çok acı .Gelsen yine gitceksin biliyorum ben seni bu yüzden bana gelme uğra bi ara kalbimi ver git bende yeniden seveyim yine aşık olayım ve bu sefer üzülmeyim ... Yeter....

HEP AYNI

Küçükken en sevdiğim şey deniz kenarında kumdan kale yapmaktı hep bilirdim o dalga gelip yine beni darma duman edicek tüm emeklerimi boşa çıkarıcak ama yinede bıkmadan usanmadan devam ederdim onu yapmaya. Büyüdüm, artık kumdan kale yapmıyorum belki ama hayatım o kumdan kaleye döndü be sevdiğim hep çabalıyorum bıkmadan usanmadan yeniden sıfırdan başlıyorum... Küçüklüğümde kulemi yıkan o hırçın zamansız dalga da sensin benim hayatımda ben çabaladıkca acımadan yıkıyosun sonra bi duruluyosun ben yine kalkıyorum ayağa tamam diyosun tam zamanı yıkmalıyım... Bile bile insan neden aynı şeyi yapar ki aynı kitabın filme uyarlanmış farklı versyonları her insan aslında birbirin kkopyası. herkesin aşağı yukarı derdi aynı ama kimisi güler içine atar gece tek kaldığında dışa vurur .. en kötüsüde budur yıpratırsın kendi kendini .. üzülende sensindir kendini teselli edecek olanda ... bazılarıda vardır ulu orta yaşar duygularını bence en ıyısıde o dur çünkü onu sevenler vardır illa onu mutlu etmek için çabalar evet tamamen mutlu olur onlar sayesinde diyemem anlık mutluluk yaşayıp sonra yıne eskii haline döner ama kıymetini bilmediğimiz bu işte saniyelik bi mutluluk bile aslında en önemlisi... aslında bi döngü içinde olduğunuzu düşündünüz mü cunku son zamanlarda tek düşündüğüm bu bakıyorum geçmişime hep aynı şeyler yok bundan fazla kimseyi sevemem demişim , her seferinde de biri gelip öncekini unuttup herşeyi rüya gibi yaptıktan sonra uyandırmış tatlı rüyamdan bu sefer aynı cümleleri ona kullanmışım ondan başkasını sevemem diye. Böyle düşündükte içinde olduğum ilişkinin keyfini çıkaramıyorum bu da gidicek nasılsa kimse sonsuza kadar kalmaz çünkü kimse seni sen olduğun için sevmez. inanmayın iç güzellik önemli diyenler tek yaptıkları yalan söylemek olan insanlar onlar siz siz olun onlara inanıp hayallere kapılmayın cunku herkes dış görünüşte http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2016/01/en-guzel-ask-mektuplar-sevgiliye-yeni.html senden iyisini bulan hemen gider bunun aksini yapabilecek nadir nesli tükenmekte olan ADAMLAR var onu da bulmak unicorn bulmaktan daha zor emin olun ....

SENİ ÖYLE ÇOK SEVİYORUM Kİ

Karşımdasın..Elimi uzatıp dokunabiliyorum sana...Ne büyük mutluluk bu...Gördüğüm en güzel şeysin.Senden öte tanımladığım hiç bir şey yok.Herşey senin adınla anılıyor benim dünyamda.Bütün çiçekler sen bütün yıldızlar sen... Bir sanat eserisin, bakmaya doyamadığım. Tanrının bana armağanısın ve artıyor her geçen gün sana olan hayranlığım. Yüzünde kuşlar, gözlerinde hayatın ta kendisi var. Öyle gerçeksin ki... Gözümü açıyorum sen, kapıyorum sen hiç bitmeyen serüven... Günümün en keyifli anı, uykumun en tatlı rüyası... Seni soluyorum, havadasın. Seni kokluyorum, doğadasın. Hele şimdi sonbaharsın. Ya da sonsuz bahar. Seni yaşıyorum canımdasın... Canımsın... Sarılsam sana, bin yıl geçse, bir an bile ayrılmasak... Ten tene, yürek yüreğe sonsuz baharın en aşk dolu iki yaprağı olsak sesin sarhoş etse beni.. Öyle İçimdesin ki... Bir saniye iste benden sensiz geçirdiğim, veremem. Sensiz gececekse geçmesin zaman istemem. Seninle yaniden doğdum, yeniden doğusun kanıtıyım ben. Senden önce geçen zamanı, Sana ulaşmak için yürüyerek geçirmişim, kimmişim bilememişim. Şimdi başımı cevirim geriye bakmıyorum bile. O yol yüründü ve bitti, artık seninle yürünecek bam başka bir yol var önümde yorgunluk nedir bilmeyeceğim... Öyle aklımdasın ki.... Ah, sensiz kalmıyormuyum bazen yıkasım geliyor gördüğüm bütün duvarları.. Ardında seni bulurum sanıyorum... Ne ayrı koyduysa bizi zaman yada yollar, bir kalemde silesim geliyor. Sana dokunmamı engelleyen ne varsa, bir kadehi yere çarpıp tuzla buz eder gibi parcalamak istiyorum... Öyle özlüyorum ki... Sen ol, hep ol, benimle ol, bende ol... Sendeyim ben, yüreğimi koydum yüreğinin üstüne. AŞK bu başka isim arama. Hemde en koyu en deli en tutkulu... Öğreneceğim cok şey var sana dair. Bilmediğim çok şey var. Ama bir şeyi öyle biliyorum ki... SENİ ÖYLE COK SEVİYORUM Kİ.....

TEK GERÇEĞİMSİN

sana ne kadar yakın olursam oluyum sen benden hep uzaktasın. bilmiyorum belki de sen hep yanımdasın. seni seviyorum diyemiyorum. seni seviyorum diyecek zaman bogazım düğümleniyor. korkuyorum sevdiğim adam, beni sevmemenden korkuyorum.. benden gitmenden korkuyorum. seni seviyorum evet ama sevgimden agır gelir özlemim.. sana sarılmak, omzuna basımı koymak, o muhtesem kahkahalarını benim yanımda atmak ve beraber aglamak, gözlerinin içine bakarak sana 'AŞK' diyebilmek ve birçok sey...kurdugum en güzel hayal seninle..özlemimsin,hasretimsin,gelecegimsin,sevdiğim adamsın,ömrünsün,hastalığımın şifası sensin,sen benim tek gercegimsin

SÖZ VERİYORUM SENİ ÖLENE DEK SEVMEYE

Söz veriyorum seni sevmeye seni severek ölmeye,ölene dek nefesimi senin için almaya ,yatağıma uzandığımda seni hayal etmeye rüyamda ve hatta gökyüzüne bile baktığımda seni görmeye ama korkuyorum aşkından deliye dönmeye ,korkuyorum aşkımıza senden çok değer vermeye ama yinede söz veriyorum aşkım ... Dizinin dibinde ölmeye ve ölene dek seni sevmeye...
Share this article :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011-2013. Güzel Sözler,2016 Aşk Sözleri,Damar Sözler,2017 Facebook Sözler,Tevgili Sözler, - Güzel Sözler | Facebook Sözleri | Twitter Sözleri | Güzel Söz Yorumları | Güzel Sözlerimiz | Astroloji